Interesant pragnący załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim w Małomicach ma do wyboru:
skontaktować się z Sekretariatem Urzędu tel. 68 376 90 27 wew. 17, 68 376 90 51,
lub
skontaktować się z wybranym referatem Urzędu. Interesanci obsługiwani są w godzinach pracy Urzędu,
Poniedziałek 7:30 – 15:30
Wtorek 7:30 – 17:30
Środa 7:30 – 15:30
Czwartek 7:30 – 15:30
Piątek 7:30 – 13:30W sekretariacie Urzędu otrzymają Państwo wszelkie informacje o trybie załatwienia sprawy.
Wszystkie podania i wnioski można składać poprzez:
- osobiście poprzez sekretariat Urzędu,
- e-mailem na adres urzad@malomice.pl
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na adres (/UMMalomice/skrytka)
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta
Sekretariat zajmuje się obsługą dokumentacji nadsyłanej i składanej, rejestracją dokumentacji, wysyłaniem korespondencji , właściwym zakładaniem spraw. W Sekretariacie urzędu ustala się także spotkania z Burmistrzem Małomic. Burmistrz przyjmuje interesantów w każdą środę w godzinach od 9.00 do 15.30. W celu ustalenia wizyty z Burmistrzem należy najpierw każdorazowo zadzwonić do Sekretariatu Urzędu .
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Pies Bezpański - notatka dokumentująca znalezienie_0.doc(26 KB) | 26 KB |
Pies-Bezpański-notatka-dokumentująca-znalezienie_0.pdf(153.07 KB) | 153.07 KB |
Deklaracja o wysokości dochodów członków gosp. domowego cz. 2.docx(15.48 KB) | 15.48 KB |
wniosek o przydział lokalu mieszkalnego.docx(36.22 KB) | 36.22 KB |