Interesant pragnący załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim w Małomicach
ma do wyboru : skontaktować się z Sekretariatem Urzędu tel.68 3769 027
wew.17, 68 3769 051 lub skontaktować się z wybranym referatem Urzędu.
Interesanci obsługiwani są w godzinach pracy Urzędu , od poniedziałku
do piątku , w godzinach od 7.30 do 15.30..
W Sekretariacie Urzędu otrzymają Państwo wszelkie informacje
o trybie załatwienia sprawy .
Wszystkie podania i wnioski należy składać poprzez Sekretariat Urzędu .
Podania i wnioski można także składać e- mailem na adres urzad@malomice.pl oraz poprzez elektroniczną skrzynkę[i] podawczą na adres (/UMMalomice/skrytka)
Sekretariat zajmuje się obsługą dokumentacji nadsyłanej i składanej , rejestracją dokumentacji , wysyłaniem korespondencji , właściwym zakładaniem spraw.
Obecnie w czasie zagrożenia epidemicznego ,chcąc załatwić sprawę w celu sprawnej obsługi należy w pierwszej kolejności zadzwonić na numer 68 3769 027 wew.17.Nastepnie zadzwonić dzwonnikiem do drzwi głównych i pracownik obsłuży Państwa w holu urzędu.
W Sekretariacie urzędu ustala się także spotkania z Burmistrzem Małomic .
Burmistrz przyjmuje interesantów w każdą środę w godzinach od 9.00 do 15.30.
W dobie pandemii aby ustalić wizytę z Burmistrzem należy najpierw każdorazowo zadzwonić do Sekretariatu Urzędu .
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Wniosek o przydział mieszkania_0.docx(21.65 KB) | 21.65 KB |
Pies Bezpański - notatka dokumentująca znalezienie_0.doc(26 KB) | 26 KB |
Pies-Bezpański-notatka-dokumentująca-znalezienie_0.pdf(153.07 KB) | 153.07 KB |
Deklaracja o wysokości dochodów członków gosp. domowego cz. 2.docx(15.48 KB) | 15.48 KB |